Zwroty | wymiany | reklamacje

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.



Jak poprawnie przygotować paczkę do zwrotu

Etykiet oraz taśmy klejącej prosimy nie naklejać bezpośrednio na oryginalne pudełko. Owiń je papierem lub folią (np streczem). Etykiety prosimy naklejać na wcześniej zabezpieczone pudełko.

 

Zwrotu towaru do Nas można dokonać wybierając jedną z dwóch opcji:

 

Korzystając z przesyłek sklepu:
(opcja dostępna dla klientów zarejestrowanych, wysyłka Pocztą Polską - koszt 9,20 zł - odliczany od zwracanej kwoty)

 

4 kroki darmowego zwrotu - Kupuj bezpiecznie i bez obaw - Darmowy zwrot

Zaloguj się na swoje konto w sklepie, przejdź do zakładki "zwroty towarów", a następnie kliknij „dodaj zwrot towaru". Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę). Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem i dowodem zakupu (bez podpisu nie bedziemy mogli uznać zwrotu). Paczkę z wydrukowaną etykietą dostarcz do wybranej siedziby Poczty Polskiej (koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej kwoty).

 

Szczegółowa instrukcja:

  1. Zaloguj się na swoje konto w czasnabuty.pl

    Przejdź do zakładki "Twoje konto" --> "zwroty towarów" --> "dodaj zwrot towaru"

  2. Wybierz z listy zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać

  3. Wybierz sposób zwrotu towaru --> "Skorzystam z przesyłek sklepu"

    Wybierz formę zwrotu należności --> "Przelew"

    W przypadku przelewu należy podać numer konta bankowego na które ma być zwrócona należność.

  4. Następnie dodaj zgłoszenie zwrotu

  5. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę)

  6. Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem (bez podpisu nie bedziemy mogli uznać zwrotu)

  7. Paczkę z wydrukowaną etykietą dostarcz do wybranej siedziby Poczty Polskiej.

 

Opcja dla klientów niezarejestrowanych

 

Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar na adres:

CZASNABUTY M. Wawrzyczek sp. j.

ul. Młyńska 2, Kończyce Wielkie

43-419 Hażlach

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:

 

 

formularz_pdfFormularz_openoffice

 

 

Uwaga!

  1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.

  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.

  3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.

  4. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

 

 

 

 


 

 

 

WYMIANY


Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu na adres:

 

CZASNABUTY M. Wawrzyczek sp. j.

ul. Młyńska 2, Kończyce Wielkie

43-419 Hażlach

 

Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.

 

 

 


 

 

REKLAMACJE


Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z działu reklamacji znajdującego w panelu administracyjnym klienta lub skorzystać z formularza znajdującego się poniżej. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

 

formularz_pdfFormularz_openoffice

 

 

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:

 

CZASNABUTY M. Wawrzyczek sp. j.

ul. Młyńska 2, Kończyce Wielkie

43-419 Hażlach

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

 

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,

- starte lub przetarte spody obuwia,

- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),

- niedopasowanie obuwia do stopy,

- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),

- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,

- naturalne zużycie obuwia,

- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),

- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,

- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,

- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,

- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,

- zapach obuwia.

Producent:
Kod producenta:
Gwarancja:
Zobacz wszystkie detale
Zamknij
Wczytuje kartę produktu
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij